BERSATU: mana bunga tangan pengantin ni?

Posted: January 10, 2011 in cinta, famili, isu semasa, sahabat, ukhwah

Serius!

Hari ni Hairi(bukan nama sebenar) sungguh sungguh happy. Happy sungguh sungguh katanya. Tapi seorang seorang sahaja la. Hairi tak tunjuk. Hairi kata kalau boleh dia nak tulis kat status facebook dia simbol smiley banyak banyak. Haha..

Hairi dah sujud syukur dah. Lepas ni Hairi tak perlu lagi gusar bagi pihak orang lain yang sepatutnya lagi gusar. Hairi tak perlu lagi risau bagi pihak orang lain yang sepatutnya lagi risau. Hairi tak perlu lagi fikir fikir soal semua benda tu bagi pihak orang lain yang sepatutnya lagi kena fikir fikir soal semua tu.

Hairi sangat happy. Happy sangat sangat. Tak tahu macam mana nak cakap dah. AlhamduliLlah. Hairi kata, ‘walaupun aku macam tak gembira. Tapi aku gembira kooot. Dalam doa aku sebut jugak koooot nama dia koooot‘. Serius!

 

Hairi sangat happy. Happy sangat sangat. Tak tahu macam mana nak cakap dah. AlhamduliLlah. Hairi sangat happy, bagi pihak mereka. Sebab akhirnya, mereka bersatu jua.

Advertisements
Comments
  1. apeks says:

    ok…cuba teka siapa hairi ~_~’

  2. musafir87 says:

    Haha..tekaan anda tepat! betuuull!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s