LAPORAN SEMASA:…bila due date ni Prof?

Posted: January 2, 2011 in bosan, isu semasa, personal

Bukan nak kata sibuk. Serius! Tapi anak anak yang sudah membesar, gaji yang tak seberapa, fikiran yang bercelaru, hamster yang mandul, jualan ice blended yang merudum rugi, jiran sebelah rumah gaduh pasal parking dan banyak lagi masalah-masalah lain membuatkan aku tak sempat update.  Serius!

Dalam keadaan aku tak pasti nak update apa dalam blog ni dan lansung tiada idea. Tiba tiba wordpress membantu dengan memberikan data data dibawah untuk aku kongsikan. Sangat membantu. Serius!

Healthy blog!

The Blog-Health-o-Meter™ reads This blog is doing awesome!. Agak menipu juga kot. Macam lansung tak awesome pun.

Pengunjung. lalalala….

Featured image

A helper monkey made this abstract painting, inspired by your stats.

A Boeing 747-400 passenger jet can hold 416 passengers. This blog was viewed about 2,900 times in 2010. That’s about 7 full 747s.

Dalam tahun 2010, aku hanya sempat masukkan 5 entry sahaja, sangat membantu dalam memberi sumbangan untuk aku genapkan semua entry aku kepada angka 60 tepat.

Sepanjang 2010, hari yang paling banyak orang view blog aku ni adalah pada 18 Oktober 2010, sebanyak 63 views(waaa…’banyak’ giler..buat malu je..haha). Pada hari yang bersejarah tu, ramai sangat yang baca entry aku yang ni.  CAFE NOOR PULAI UTAMA: Er..kak, sambal belacan dan sup kosong jangan lupa ya..

Top referring website?

Ni la laman laman web yang dimaksudkan..Nak aku ucap terima kasih ke?Haha…

1. atmkeikan.blogspot.com
2. guruji.com
3. mail.yahoo.com
3. search.conduit.com
4. google.com.my.

Lorr…selain tu, ramai juga yang datang blog aku ni sebab nak mencari sesuatu. Ni adalah diantara keyword yang orang orang tu cari; main makcik, kisah-kisah cinta, makcik leha, sajak duka, and sajak palestine.

Attractions in 2010. Huhu…

These are the posts and pages that got the most views in 2010.

1

CAFE NOOR PULAI UTAMA: Er..kak, sambal belacan dan sup kosong jangan lupa ya. October 2010
4 comments

2

GULI-GULI RACUN: Mak Cik Leha Janda October 2009
11 comments

3

MAK CIK LEHA JANDA: Sejadah Mak dah pandai berdiri, tak lama lagi mesti pandai jalan. October 2009
13 comments

4

SAJAK-SAJAK DUKA LARA January 2008
8 comments

5

KISAH-KISAH CINTA DUKA January 2008
13 comments

Leave a Reply

